24 Temmuz 2007 Salı

SEÇİMLER BİZİ NASIL ETKİLEDİ?


Seçimler bu yıl bizde çok fazla bir etki gösterdi.AKP yine hızını kaybetmedi.Tayyip Erdoğan yine tuttuğunu kopardı.Ya CHP açısından bakarsak....İki gündür haberler de görüyorum da Baykal evinden çıkmıyormuş.Bu seçimler onu çok üzdü anlaşılan....Bir gazete de okumuştum.Gazete yazarı Baykal için şöyle bir başlık atmıştı"Bir Süleyman Demirel Daha"demiş...Mitingler de ki o duygusu galiba yazarı çok derinden etkilemiş...Aslında ben hiçbir partiyi tutmuyorum açıkçası.Parti tutulunca kavgalar çıkıyor,olaylar oluyor.Bu nasıl iş anlamadım,gitti...Bakalım sonumuz nasıl olacak.İnşalah televizyonda Baykal'ı basın toplantısı yaparken görürüz.Bence bu sessizlik fazla olmamalı...Neyse önemli olan kimin kazanması kimin kaybetmesi değil,önemli olan bu ülkenin çok iyi bir şekilde yükselmesi,dünyaya ne kadar harika bir ülke olduğumuzu duyurmak ve daima Ata'mızın izinden gitmek...

Hiç yorum yok: