21 Temmuz 2007 Cumartesi

BARTIN'A ELVEDA


Bartın'dan ayrılıp kendi evime döndüm...Halamı kuzenlerimi o kadar çok özleyeceğim ki sizlere anlatamam.Özellikle de kuzenlerimi...Ben nedense iki tane duygu yaşadım.Hem mutluluk,hem de üzüntü...Mutluluk ve üzüntü nasıl yaşanıyormuş şimdi daha iyi anladım.Mutlu olmamın nedeni aileme kavuşmam..Üzüldüğüm konu ise kuzenlerim ve halamdan ayrılmam.En güzel tatilimi geçirmiş oldum kuzenlerimin yanında...Onları ve biricik halamı ne kadar çokkkk seviyorum sizlere anlatamam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vede şimdiden onları çok özledim...

1 yorum:

Zeynebin Dünyası dedi ki...

merve, ben de gittiğinden beri çok üzgünüm.Çok alışmıştık sana,bugün ne yapacağımı bilemedim,vakit geçmek bilmedi bugün.Ben de seni çok seviyorum.Ben de senin yanın da çok güzel bir tatil geçirdim. Ben de iki ayrı duygu yaşadım,senin gibi hem mutluluk hem de üzüntü.Mutlu olmamın nedeni senin ailene kavuşman beni çok mutlu etti.Üzüntüm ise senin gitmen oldu.SENİ ÇOOOK ÖZLEDİM.....