4 Kasım 2007 Pazar

29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI

Herkezin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun.Gerçi ülkemiz için bu bayram pekte güzel bir bayram sayılmazdı.15 tane askerimiz şehit olduğu için içimizde burukluk vardı.Ama bayram coşkumuz yinede vardı.84 yıl boyunca bu cumhuriyet ayakta.Ve bunun devamı mutlaka gelecek.Benim de okulda gösterim oldu.Gitar çaldım.Haluk Levent'in Yollarda Bulurum Seni adlı şarkısının değişik bir versiyonunu yaptım.İçimden"keşke Haluk Levent'te burda olsaydı.Çünkü onun şarkısını Atatürk için değiştirdik.O burda olsaydı umarım gurur duyardı."diye düşünmüştüm.Ama inşallah Haluk Levent siteme bakar ve bu yazımı görür.Sizlere şarkımın sözlerini yazmak isterim:
ZAFERLERDE BULURUM SENİ
Seni unuturum sanma
Mutsuz olurum sonra
Yaşarım doya doya
Yaşarım ben seni

Zaferlerde bulurum seni
Takvimlerden çalarım seni
Hissederim her an seni
Kalbimde yaşarım seni

Olmasaydı ilkeler
Olmasaydı devrimler
Yaşamazdık seni

Devrimlerde yaşarız seni
İlkelerde ararız seni
Hissederiz her an seni
Kalbimizde yaşarız seni!!
SONNN
Umarım şarkının değişik versiyonunu beğenirsiniz.Tekrardan herkezin Cumhuriyet Bayramı Kulu Olsun!!!!!

Hiç yorum yok: