22 Eylül 2007 Cumartesi

Ve İlK gÜn




























































































İlk gün benim için biraz değişikti.Orta 1 yani 6. sınıfa geçmenin heyecanı da vardı biraz.Ama 5 yıldır aynı sınıfı paylaştığım,kardeş gibi olduğum,sevgi yumağım,herşeyim olan biricik arkadaşlarımla ayrıldık.Yani karma olduk.Hepimize bu karma olayı biraz garip geldi.Bizler 5 senedir birlikteyiz ama şimdi hepimiz ayrı ayrı sınıflara düştük.En çok sevdiğim arkadaşlarım şimdi başka sınıflara gittiler.Yeni sınıfıma girince gözlerim onları aradı.Ama artık onlar benim 5 senelik biricik hatıram olarak kalacaklar.Onlar da belki böyle düşünüyorlardır.Canım arkadaşlarım sizleri çok seviyorum...Dünyanın öbür ucuna gitseniz bile yada ben gitsem sizi hiç unutmam.Benim unutulmaz arkadaşlarım...Neyse şimdi yeni sınıfımızdan bahsedelim.6.sınıf olmak beni biraz şaşırttı.O önlük diye adlandırdığımız mavi elbiseyi bile özlücem.Bir daha onu giyme fırsatım bile olamıycak.Yeni sınıfım 6/B.Sınıfım iyi bir sınıf.5 senelik bir kaç arkadaşım var..İdare etmeye çalışıyorum işte.Ama daha çok yakın olduğum biricik kankalarım...Küsmelerimizi bile özlicem.Sınıfa geç kalışlarımızı,azar işitmelerimizi,etütlerde yaptığımız su savaşları bunların hiçbiri aklımdan çıkmıyor...Ben sizi asla UNUTMAM!!!

3 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

halasının kuzusu yeni formanla olan fotoğrafını koy ,merak ediyorum 6. sınıfa giden kızımı...

Adsız dedi ki...

tamam halacım sne merak etme o resimlerimi de koyucam zaten:):):):)

Zeynebin Dünyası dedi ki...

MERHABA MERVE ABLA SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM BEN DE ARTIK GİTAR ÇALABİLİYORUM ÇOK MUTLUYUM MSN DE KONUŞALIM OLUR ,MU? ilk günün çok güzel geçmiş tebrik ederim. seni çok seviyorum bu arada biraz da bana yorum bırak üzülüyorum.senin bir an önce Bartın 'a gelmeni ya da bizim oraya gelmemizi bekliyorum.seni çok seven kuzenin zeynep, öbür adıyla zeynebin dünyası.......